در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
  1.  مغایرت کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده در نتیجه ارسال اشتباه
  2.  بروز آسیب‌ فیزیکی در محصول یا بسته بندی آن طی فرآیند ارسال و حمل و نقل. مثل شکستن بطری روغن اسانسی یا ریختن بخش عمده آن در کارتن بسته‌بندی.
  3. تفاوت واضح و مشکل‌دار مشخصات کالای خریداری شده از باغ عدن با تصویر آن در وبسایت فروشگاه و عدم اصالت آن.
  4.  عدم کارکرد صحیح برخی از کالاها به علت اتمام تاریخ انقضا. مثال ذوب نشدن پایه صابون ذوب شو.

درصورت صدق هریک از موارد بالا برای کالای خریداری شده، شما کاربر عزیز فروشگاه می توانید با ارسال تصاویر یا درصورت لزوم فیلم مربوطه طی ضرب‌العجل تعیین شده برای آن، برای پس دادن خرید خود و دریافت وجه مربوطه اقدام کنید

 

ضرب العجل تععین شده برای  موارد نقض بالا

ضرب العجل گزارش ارسال اشتباه، آسیب فیزیکی و عدم اصالت کالای ارسالی ( موارد ۱ تا ۳ ) ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا و ضرب‌العجل عدم کارکرد صحیح موارد خریداری شده ۷ روز پس از دریافت آن می باشد.

 

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق صفحه‌ی انتقادات پیشنهادات و ثبت شکایات و یا تماس با شماره‌های پشتیبانی ۰۱۷۳۳۵۸۴۷۰۶ و ۰۹۲۳۹۴۹۹۳۳۵۰

 

بعد از بررسیس علل مرجوعی و مستندات ارائه شده، درصورت صحت ادعا، فرآیند مرجوعی آغاز می شود.

error: متاسفانه شما نمی توانید این کار را انجام دهید!